Fill de bateria, toca amb amics des dels 12 anys. Va viure a Londres fent de cantautor, i ara, quan visita Barcelona, la seva segona residència, viu en un local sense dutxa que l’ha obligat a apuntar-se a un gimnàs on atendre la higiene personal. És Dan Peralbo, fill de Torelló, 28 anys i dos elapés que traspuen power pop, melodies enganxoses i eufòria festiva que expressa amb la seva banda, El Comboi. El títol del seu segon treball, Quin goig, ja dona prou pistes de l’esperit d’un grup que es va donar a conèixer guanyant el concurs Sona 9. Aquest estiu actuaran per tot Catalunya.. Seguir leyendo
Amb la seva banda de pop-rock El Comboi, han editat segon disc, ‘Quin goig’, amb melodies enganxoses, i preparen un estiu ple de concerts
Fill de bateria, toca amb amics des dels 12 anys. Va viure a Londres fent de cantautor, i ara, quan visita Barcelona, la seva segona residència, viu en un local sense dutxa que l’ha obligat a apuntar-se a un gimnàs on atendre la higiene personal. És Dan Peralbo, fill de Torelló, 28 anys i dos elapés que traspuen power pop, melodies enganxoses i eufòria festiva que expressa amb la seva banda, El Comboi. El títol del seu segon treball, Quin goig, ja dona prou pistes de l’esperit d’un grup que es va donar a conèixer guanyant el concurs Sona 9. Aquest estiu actuaran per tot Catalunya.. Seguir leyendo
EL PAÍS
